2017. április 27., csütörtök

Illusztrációk Stuart Horten mágikus masinái című könyvhöz

Ezeket az illusztrációkat még 2016 kora őszén készítettem a bolognai illusztrációs pályázatra. Sokáig Michael Ende: A Végtelen Történet c. könyvével szemezgettem, végül a barátnőm nyomott a kezembe egy új kalandos ifjúsági regényt, amit jó szórakozás volt elolvasni, Lissa Evans: Stuart Horten mágikus masinái c. könyvről van szó. Csodálkozom, hogy még nem készült belőle film (én nem tudok róla). Van egy elképzelésem hogyan kellene illusztrálni ilyen történeteket. A téma, a helyszín, a korszak, és maga a regény atmoszférja sugall valamit, amihez szerintem alkalmazkodni kell, utána kell nézni a könyvben szereplő környezetnek, kellékeknek, egy bejáratott stílus, modor nem biztos, hogy illik a történet hangulatához, nem szerencsés mindenre ráhúzni ugyanazt a "bőrt", bár lehet hogy kényelmesebb. Majdnem egy hónapig dolgoztam a vázlatokon, képeken. Akvarellceruzával rajzoltam, akvarellel színeztem, illetve a képek sárgás alaptónusát teával értem el.




















A telefonfülke






















Üvegházban






















A törpegém
















A bingóterem
















Kívánságok kútja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése